Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 11
» Latest member: AvWrarcalelah
» Forum threads: 34
» Forum posts: 172

Full Statistics

Online Users
There is currently 1 user online
» 0 Member(s) | 1 Guest(s)

Latest Threads
Gods of Altum
Forum: Altum
Last Post: Elfas
04-19-2017, 10:21 AM
» Replies: 123
» Views: 20,445
The Story
Forum: Ultimate Info
Last Post: Algraud
03-22-2017, 12:30 AM
» Replies: 0
» Views: 543
The Adventure
Forum: Ultimate Info
Last Post: Algraud
03-21-2017, 10:55 PM
» Replies: 0
» Views: 249
The System
Forum: Ultimate Info
Last Post: Algraud
03-11-2017, 07:04 PM
» Replies: 0
» Views: 180
Six sided skills
Forum: Ideas and stuff
Last Post: Algraud
02-14-2017, 06:54 AM
» Replies: 0
» Views: 4,029
Skype
Forum: Info
Last Post: Algraud
01-30-2017, 10:07 PM
» Replies: 0
» Views: 868
Žemelapio Projektas
Forum: Ancient Laws
Last Post: Algraud
01-30-2017, 09:59 PM
» Replies: 0
» Views: 754
Super Duper Charaterio Ka...
Forum: Ancient Laws
Last Post: Dice Master
01-26-2017, 08:16 AM
» Replies: 3
» Views: 1,065
Kuri sistema?
Forum: Ancient Laws
Last Post: Elfas
01-26-2017, 08:13 AM
» Replies: 2
» Views: 923
Meogu Mazekh
Forum: Characters
Last Post: Algraud
01-23-2017, 10:56 PM
» Replies: 0
» Views: 408

 
  The Story
Posted by: Algraud - 03-22-2017, 12:30 AM - Forum: Ultimate Info - No Replies

-Tai papasakok, kaip tau sekasi Tomu. - pasakė rudaplaukė mergina.
-Nepradėk, dar per anksti apie tai kalbėti. - Atsakė Miko.
Miko su savo drauge jau senai norėjo susimatyti. Centro kavinė "Lapas" buvo pirmas pasirinkimas, nes čia darė labai skanius pieno kokteilius. Abi merginos jau plepėjo beveik valandą, ir neketino sustoti. Kavinė buvo pusiau pilna ir aidėjo tylus šnabždesys. Miko neseniai baigė darbą ir jai reikėjo saldžiai atsipūsti po dienos skaičiavimo. Braškinis kokteilis visada išgelbėja.
-Kas tavo akiai? - nustebusiu balsu paklausė mergina.
Miko nesuprato ką ji turi omeny ir iškart pradėjo ieškoti savo veidrodėlio rankinėje. Ištraukus ji truputėli sustingo. Visas baltymas dabar buvo raudonas. Lyg kraujas būtų pradėjęs bėgti į akį. Akis vis tamsėjo ir Miko rankos pradėjo drebėti. "Aš turiu eiti" pasigirdo ir Miko, kol ji bandė atsistoti ir išeiti iš kavinės. Ji jau buvo įpusėjusi iki durų, kai atsitrenkė į ją vaikinas.
-Čia brangus kostiumas *kačiukai*!! Kas u-, -užrėkė vaikinas kol nebuvo pertrauktas.
Per akimirka stovinti vaikinas atsidūrė prispaustas prie sienos. Niekas jo nepalietė bent nieko nesimatė. Jo akys buvo išsprogusios iš nuostabos ir paslinko žemyn. Jo pilvas paleido raudoną upelį. Iš burnos irgi pradėjo bėgti, kai jis pasižiūrėjo į merginą, kurios veidas buvo iš pykčio raudonas. Kažkas surėkė ir netrukus prasidėjo kraujo liejimas. Visi krito vienas po kito. 


Miko atsikėlė mašinoje, tik nesugebėjo pajudėti. Prisiminimai iškart grįžo ir ji bandė kovoti, judėti, kažką daryti. Kažkas pagriebė jos verkiančią galvą ir atsuko į save.
-Pavojus dingo. Tu saugi.
Balsas kilo iš stambaus vyriškio su ruda odine striuke.
-Pasitrauk! Aš negaliu valdytis, nenoriu-.
Mergina prarado kvapą. Kažkas ją stipriai spaudė. Įsižiūrėjus tai buvo tamsus rūkas, lyg degantys chemikalų dūmai. Priešais ją stovėjo tas pats vyriškis. Jis labai buvo panašus į baikeri, tik truputėli solidaresni. 
-Tu saugi.
Lėtai pasakė vyriškis ir svoris nukrito nuo merginos. Jis atsitraukė nuo merginos ir atsisėdo priešais ją. Tik tada ji pastebėjo, kad ji sėdi sunkvežimyje. "Ar tai pagrobimas? Ar tai sapnas?" sukosi mintyse. Ji ką tik regėjo masines skerdines ir tai buvo surealu. Vyriškis tikriausiai suprato ką ji mastė, nes jis sprigtelėjo pirštais.
-Aha, tuoj prisiminsiu. - jis iškėlė ranka ir pradėjo skaičiuoti pirštus. - Ne tu nesapnuoji. Taip, tai įvyko. Ne, mes nekalti. Mūsų tikslas padėti ir... Tu, nesi viena. Gal tau tai ir nesvarbu šiuo momentu, bet tu šituos žodžius prisiminsi.
Po šitų žodžių įsivyravo tyla. Miko reikėjo kelių minučių, kad viską suvirškintu. Jos akys buvo šlapios ir visa savijauta tragiška. Tyla permušė merginos verkimas. Ji tiesiog norėjo susisukti į kamuoliuką, bet įkalinimas neleido. Kelios valandos praėjo kartu su verkimu, tyla, vėl verkimu, kartais net žviegimu kol mergina kažkiek nusiramino. Veidas ištynė, rankos skaudėjo nuo tvarsčių, galva bandė pasidalinti per puse. Jos akys buvo įsmeigtos į baikerį su ilgais juodais plaukais, trumpais plaukais ant sprando.
-Kalbėk, - sudrumstė tylą vyriškio balsas. Miko vėl suabejojo. Ji kaip tik mąstė prasitarti.
-Kas tu ir kur mane veži?- drebančiu balsu prasitarė. Ašaros vėl susikaupė akyse.
-Aš iš Illuminati, vardu Silent Rock, ir tu keliauji pas mus. Mes ištirsim



-Kur mes važiuojame?
-Į Illuminati baze.
Tyla...
-Ar aš busiu testo objektas.
-Nevisai, tu nesi labai išskirtine kol kas.
-Bet aš pavojinga.
-Mažiau negu daugelis, po mumis nebusi visai.
Tyla...
-Illuminati tikra?
-Ne tokia kokia įsivaizduoji.
-Ji renka tokius kaip aš?
-Jinai ir kitos dvi organizacijos.
-Kitos dvi?
-Templar ir Jade, bet atvirai tau čia geriausia.
-Kodėl?
-Mes vieninteliai gyvenam moderniame pasaulyje. Mes vertiname informacija ir technologija. Templar yra tradiciška ir autoritarine, jei mėgsti bėgioti pagal savo vadą, gali ten eiti. Jade yra paprastas kultas, tikintis dieviškumo teorija. gali vaidinti kunigą su jais jei nori.
-Templar?
-Jei pagalvojai apie viduramžius tai čia jie. Aišku pasikeitė ir atsinaujino, bet paliko savo hierarchija. Vaidina riterius ir tikisi visus suvienyti po viena valdžia. Galima juos gerbti už jų atkaklumą ir tvarką, jei tau tai patinka. Jie renka armija, tiksliau policiją. 
-O Jade?
-Girdėjus apie karmą, tai jie tą atspindi. Tiki balansu ir panašiai. Niekada jų nesupratau. Fanatikai pagal mane. Jie tikriausiai mažiausiai tvarkos turi. Jie tikriausiai tikslo neturi ar bent jau nesuprantamas man jis. Dievo palikuonis.
Tyla...
-Kas aš?
-Tu esi Miko Kutinako. Motina lietuvė, bet tėvas iš Korėjos.
-Ne ta turėjau omeny,
-Tada neteisingai klausi.
-...
-Tu žmogus. Dėl "galios" mes nesutinkam. Tačiau tai atkeliavo prieš kelis tūkstančius metų. Pagal mus, tai buvo virusas. Templar tai paveldima mutacija. Jade tai dievų palaiminimas. Visi žinom, kad tai įvyko senai ir prasidėjo nuo vienos gyvenvietės.
-Negirdėjau apie tai.
-Reiškia organizacijos veikia teisingai.
Tyla...
-Kas tai per galia?
-Pas kiekviena pasireiškia kitaip. Paprastai sulaužo žmogaus limitus ir duodą kažkokią limituotą galią. Tavo kažkas susiję su šūviais, dar reiks patikslinti.
-Aš nenoriu jos.
-Tame ir problema. Visos galios turi problemą. Jei uždarai savo galią, ji kaupiasi, kol prarandi valdžia.
-Kodėl?
-Tai virusas, negali tikėtis gero iš to.
Tyla...
-Kas tu?
-Aš Silent Rock. Tikrą vardą senai pamiršau, jis čia nesvarbus.
-Koks tavo tikslas?
-Mano atgabenti tokius kaip tu čia. Illuminati, sužinoti apie tokius kaip mes kuo daugiau ir aišku valdžia. Visų organizacijų, paslėpti mus nuo "įprastos" visuomenės ir susitvarkyti su paklydėliais.
-Paklydėliais?
-Dažniausiai tokie kaip tu, tik nesustabdyti laiku. Arba tokie kaip aš, tik išdavę tvarką.
Tyla...
-Kaip tu mane radai?
-Illuminati turi ausis visur ir retai išgirsti, kad kavinė patampa mėsininko gūžta.
Tyla...
-Kam jūs aš? Tokie kaip aš?
-Mes esam didžiausias pavojus žmonijai arba didžiausias ginklas. Organizacijos pasirūpina, kad būtų sekantis variantas. Jade gal dar skaitytus pavojus, bet jie nešokinėja prieš kitas organizacijas.
-Ar privaloma prisijungti?
-Pirmi metai privalomi, kol išmoksi susivaldyti. Po to gali atsisakyti ir tapti nepavojingu paklydėliu. Busi sekama ir jei reiks panaikinta. Bet čia tik pas mus taip.
-Illuminati seks? 
-Taip. Mes retai mainom resursais su kitomis organizacijomis.
Tyla...
-Tai mes slapti agentai?
-Panašiai kaip x failai, tik mažiau dramos. Pamačius kelis šimtus paklydėliu, nebenustebsi.
-Visos galios tokios baisios?
-Keista, kad klausi. Ne, tačiau visos gali perimti valdžia. Šis virusas leidžia kažką valdyti ir tai yra sunkiai suvokiama. Mes paprastai skirstome į tris tipus. Vidiniai, išoriniai ir kiti. Vidiniai paprastai būna limitus laužiantis. Kai kurie labai stiprus, kiti gali ištraukti skystį iš aplinkos. Išoriniai tai mes abu. Mes valdome kažką aplink mus. Aišku negalvok, kad dabar kažkas valdys ugnis ar vandenius. Mes valdome kažką ką patys sukūrėme. Esu matęs kurie turėdavo kompanioną gyvį, bet yra ir tokių tiesioginių kaip aš. Galiomis nelabai dalinamės išskyrus su savo organizaciją. Visos galios turi kažkokią silpnybę ar limitą. Žinant jį pasidaro kur kas lengviau prieš pasiklydėlius.
-O kiti?
-Su jais gali nesirūpinti, nes juos labai sunku sutikti. Paprastai tai susidaro protiniai sugebėjimai. Tai gali būti paprastas seklys arba pavojingiausias priešas. Bet jie retai praranda valdžią.
-Kodėl?
-Tiksliai nežinoma, bet vienintelis būdas neprarasti valdžios - naudoti galią. Aišku kuo daugiau naudosi, tuo mažiau reikės, kad prarastum valdžią. Kiti paprastai nuolat naudoja ir to net nežino. Templar tiki, kad beveik visi žmonės turi galią, tik nuolat ją naudoja. Illuminati tuo netiki, bet virusas sunkiai aptinkamas.
Tyla...
-Beveik atvažiavom. Aš tave paleisiu ir tu laisva. Patariu nebėgti, nes yra galingesnių. Po metų galėsi pati nuspręsti ką daryti.
-Tai čia mokykla?
-Per daug filmų prisižiūrėjai. Čia labiau armija, kuri nieko tavęs išmokyti negali, tik prižiūrėti.
Sunkvežimis sustojo. Pasigirdo kai keli žmonės priėjo prie durų. Rock priėjo prie Miko ir atkabino suveržimus, tada pabeldė į sunkvežimio siena. Durys atsidarė.

Print this item

  The Adventure
Posted by: Algraud - 03-21-2017, 10:55 PM - Forum: Ultimate Info - No Replies

Forumo stilius

Daugelis lietuviškų forumų turi vietovių sistemą. Tai yra: mūsų pasaulis (ar bent jau RP zona) susideda iš tokių vietovių. Daugelis jų galima lengvai patekti ir RP. GM arba kiti veikėjai tau ten atrašys. Tai yra standartas prie kurio visi priprato. Šitame forume, mes bandysime perlaužti standartą. Kiekviena tema atspindi istoriją vietoj vietovės. Veiksmas labiau ribojamas laiku (bet nebūtinai) nei vietovėmis. Tai galime įsivaizduoti kaip knygos skyrių. Jei veiksmas sklandžiai vyksta, tai viskas talpinama į vieną vietą. Jei prasideda nebeįdomus dalykai (ėjimas miegoti), tarp veiksmų atsiranda pauzė (po planavimo liko 7 valandas palaukti) ar kitoks uždelsimas, tada užbaigiama tema ir kuriama nauja.

Temos

Beveik visada temas kurs GM ir jas valdys. Temos turės pavadinimą ir kelis raktažodžius. Pagrindiniai raktažodžiai yra Privatus ir Atidarytas. Atidarytas reiškia, kad visi gali jungtis jei tik nori. Tai reiškia kad priimam kitus į šitą istorija. Privatus reiškia, kad šitoje istorijoje nelaukiama kitu veikėjų negu buvo pakviesti. Privatus variantas bus labai retai naudojamas. Temos taip pat gali būti uždarytos. Uždarytos temos jau pasibaigė ir galima perskaityti kaip praeities įvykį. Temas gali kurti ir žaidėjai, patys valdyti aplinka. Tokiose temose galima daryti tik mažus įvykius, kurie nekeičia aplinkos. Arba reikia atsiklausti GM.

Postai

Temose yra viena labai svarbi tvarka - eiliškumas. Visi rašo ratuku, peršokant tik kai baigiasi laikas. Taip visi gauna savo šansą. Dėl posto konteksto dažnai apsimoka pasitarti, ypač dėl temos eigos. Ar abu žaidėjai nori keliauti šituo keliu ir panašiai. Tai turi būti linksma visiems. Aišku dėl kiekvieno posto nereikia tartis, ypač jei nenukrypstama į kitą linkmę.

Print this item

  The System
Posted by: Algraud - 03-11-2017, 07:04 PM - Forum: Ultimate Info - No Replies

Sistema labai paprasta. Didžioji dalis sistemos yra kosmetinė ir naudojami jūsų. Yra galimybė panaudoti kauliukus, tačiau tai yra neprivaloma ir priklauso nuo žaidėjų.

Atributika
Kiekvienas veikėjas turi šešias atributikas, kurios apibrėžia fizinę ir protinę būklę. Normalus žmogus turi kiekvienoje atributikoje po 20-30 taškų. Savo srities ekspertas turi joje apie 50.

Pirmi trys yra fizinės galimybės, likę protinės. Fizines labai lengva palyginti. Jei skaičius didesnis, reiškia toje atributikoje geresnis. Fizinės galimybės yra Jėga, Greitis ir Ištvermė. 

Jėga yra raumenų stiprumas. Tam tikromis situacijomis jėga gali parodyti ir greitį, nes paprastai greitesni smūgiai yra stipresni. Jėga labiau atspindi raumenų sugebėjimą greitai panaudoti savo energiją ir palaikyti ją. 10 taškų turintis yra visai netreniruotas, paprastai apkūnus arba per daug plonas. 30 yra dirbantis žmogus, kuris nuolat turi kažką kilnoti, kaip statybininkas ar fabriko darbuotojas. 50 būtų geriausi pasaulio kovos menų čempionai, kaip boksininkai ir pan.

Greitis labiau atspindi miklumą ir akrobatiką, bei sugebėjimai greitai reaguoti. Greitis nebūtinai reiškia, kad greitai bėga. Vietoj to, jie gali dažniau pakeisti kryptį, pralįsti tarp žmonių ir pan. 10 taškų turintys paprastai yra nerangūs ir lėtai reaguojantys. 30 yra gelbėtojai ir ugniagesiai, kurių greitas reagavimas yra ištreniruotas. 50 yra greičiausi sportininkai, ypač krepšinyje ir tenise.

Ištvermė atspindi veikėjo tvirtumą ir sugebėjimą ignoruoti žaizdas. Šis skaičius gali rodyti, kad smūgiai nedaro žalos, kad nuovargis nesustabdo veiksmų ir kad žaizdos nenužudo veikėjo. 10 taškų rodo sergantį ar šiaip silpną žmogų. 30 yra amerikietiško futbolo gynėjai ar armijos kariai. 50 yra karo veteranai ar pasaulio sunkiasvoriai čempionai.

Protinius atributus yra sunkiau palyginti. Jei skaičius didesnis, tai nereiškia, kad jis visame geresnis, tačiau bendrai paėmus, vienas žmogus žino daugiau. Protiniai yra: Intelektas, Išmintis ir Ryžtas.

Intelektas rodo žmogaus sugebėjimą išsiaiškinti ir suprasti. Tai sugebėjimas išnaudoti situacija ir suvokti pasikeitimus. 10 taškų turintis nelabai supranta ir dažnai ridenasi pasroviui. 30 yra geri vadovai, kurie sugeba efektyviai naudoti resursus. 50 yra pasaulio geriausi šachmatininkai.

Išmintis dažnai asocijuojama su patirtimi, bet ne tik nuosava. Tai yra įgūdis naudotis gyvenimo patirtimi iš visokių šaltinių. Priešingai nei Intelektas, išmintis sunkiai sprendžia naujas problemas, bet gan greitai išsprendžia senas. 10 žmogus dažnai klysta arba yra labai jaunas. 30 yra vyresnis inteligentas ar rašytojas. 50 yra garsiausi filosofai.

Ryžtas yra truputi keistas. Tai yra žmogaus nepasidavimas. Realiai ji sunku palyginti, nes į tai susideda labai daug dalykų, tačiau pagal šitą sistemą, žmogus kuris turi daugiau taškų yra atsparesnis protiniui lūžiui ir pan.  Su šituo neturiu taškų palyginimu, nes tai per sudėtinga atributika.

Print this item

  Six sided skills
Posted by: Algraud - 02-14-2017, 06:54 AM - Forum: Ideas and stuff - No Replies

Sistemos pagrindas labai paprastas ir jis naudojamas tiktai kovose. Kiekvienas veikėjas turi šešis sugebėjimus priskirtas kiekvienai šešių pusių kauliuko pusėms. Kovos metu veikėjas meta kauliuką ir iškritusi reikšme parodo kurį sugebėjimą įvykdo. Šitie sugebėjimai būna įvairūs, nuo žalos darymo iki gydimo.
RP ir Sistema

Žaidimo eigoje, kai veikėjai nori padaryti žalos, jie pirmiau ridena kauliuką ir tada parašo postą. Gyvybes seks GM ir kova baigsis, kai kažkas pasieks 0 gyvybių arba abudu nuspręs pabaigti kovą.

Sugebėjimai

Sugebėjimų efektus galima pirkti už taškus. Kiekvienam sugebėjimui reikia pirkti atskirai. Kainos bus surašytos, ir forumo eigoje jie gali pasikeisti. Po kiekvienu taškų gavimo, galima perkurti po vieną sugebėjimą. Sugebėjimų efektai surašyti, tačiau priimamos naujos idėjos.

Print this item

  Gods of Altum
Posted by: Algraud - 02-01-2017, 10:09 PM - Forum: Altum - Replies (123)

Sveiki, čia bandysime padaryti žemėlapį su Dawn of Worlds pagalba. Pirmiausia aš trumpai papasakosiu apie šį žaidimą.

Tikslas:

Mes vaidinsime Altum pasaulio dievus ir per tris amžius sukursime fantastinį pasaulį. Šis pasaulis po to bus naudojamas mūsų AoA forume. Mes užbaigsime kurimą pasibaigus trečiam amžiui, o RP pradėsime penktame amžiuje. (4 amžius yra Nauta imperija). Pasaulis truputėli pasikeis po mūsų žaidimo pabaigos, tačiau visų sprendimų liekanos išliks. Keli svarbūs dalykai kuriuos reiktų prisiminti yra:

  1. Mūsų tikslas yra sukurti linksmą ir įdomų fantastinį pasaulį visiems. Tu negali nei laimėti nei pralaimėti šito žaidimo. Turint šita galvoje, tu gali tobulinti arba korumpuoti savo ir kitų rasės kiek tik norėsi.
  2. Aš turėsiu paskutinį žodį, jei iškils konfliktas tarp dviejų žaidėjų. Jei tavo nuomone tavo veiksmai gali neigiamai paveikti kitą žaidėją, reikia susitarti.
  3. Nepamirškit statyti kraštovaizdžius.Aišku rasės, ordinai ir avatarai yra kieti, bet vėliau tos rasės norės turėtų gerų kraštovaidžių, kurie jiem padės sukurti geresnį vaizdą.
  4. Linksminkis.
Kūrimas:

Visi ratuku mes kauliukus ir leis savo taškus ant įvairių dieviškų galių. Žaidėjas gali išleisti kiek tik nori savo taškų ir likusius taupyti. Žaidimas paskirstytas į tris amžius. Pirmasis amžius yra pasaulio kūrimas, kur kraštovaizdžiai kainuoja pigiai, o rasės brangiai. Antras Amžius yra kai rasės paplinta po pasaulį. Šituo laiku žemė kainuoja vidutiniškai o rasės pigiai. Galiausiai Trečias amžius yra politikos ir karo, kurti naujus dalykus pasidaro sunku, vietoj to tobulinami seni. Visiems gavus po ėjimą pasibaigia raundas. Po penkių raundų amžius baigiasi jei dauguma nusprendžia baigti. Po 10 raundų, amžius baigiasi jei bent vienas pareiškia norą baigti.

Taškai:

Kiekvieną ėjimą žaidėjas meta du šešiapusius kauliukus. Jų suma yra naujai gauti taškai. Žaidėjas gali išnaudoti visus ar tik dalį ir pasilikti toliau. Viskas kaip ir paprasta. Dėl noro judėti dar prisideta viena taisyklė. Jei žaidėjas pabaigia buvusį ėjimą su 4 ar mažiau taškų, jis kitą ėjimą gauna +1. Šitas gali kartotis iki max +3. Jei vieną ėjimą pasilieka daugiau nei 4 taškus, kitą ėjimą turi pradėti vėl su +0.

Galios - Kainos lentelė:


Galia
1 Amžius2 Amžius3 Amžius
Keisti Žemę358
Keisti Klimatą246
Sukurti Rasę22615
Sukurti Sub-Rasę12410
Įsakyti Rasei**843
Įsakyti Miestui**642
Patobulinti Civilizaciją1056
Patobulinti Miestą845
Išvalyti Civilizaciją*534
Korumpuoti Civilizaciją*433
Išvalyti Miestą*433
Korumpuoti Miestą*322
Įvykis1079
Sukurti Ordiną864
Įsakyti Ordinui432
Sukurti Avatarą1078
Įsakyti Avatarui211
Katastrofa101010
* Vieną kartą per taikinį per ėjimą
**Reikalauja Sektos arba Avataro reikiamoje zonoje.

Keisti Žemę – Ši galia apima sukūrimą, pataisymą ar iškylimą kalnų, kalvų, ežerų, upių, miškų, džiunglių, žolynų, dykumų, tundrų, stepių ir kitokių žemės formų. Ant žaidimo žemėlapio, ši galia leidžia pakeisti apytiksliai 2 cm diametrą. Naudojant šią galią kelis kartus galima nutiesti didelį plotą dykumom, kalnais ir pan. Naudokit savo vaizduotę ir nepamirškit krioklių! Jums nereikia didelių plotų jei turite gerų idėjų.

Keisti Klimatą – Ši galia nustato dažniausias oro prognozes 2 cm zonoje, kaip rūkas, lietus, sniegas, saulė, karštis, šaltis, šlapbdriba ir pan. Tu gali taip sukurti sniegingas stepes arba karštas džiungles.

Sukurti Rasę – Ši galia leidžia sukurti tradicinę ar fantastinę rasę šitam pasauliui. Rasės ir Civilizacijos dažnai reiškia tą patį. Tu pavyzdžiui gali turėti kelias rases žmonių, visos su skirtingomis civilizacijomis ir kultūromis. Apmąstykit ne tik tradicines rases bet ir kitokias, labiau fantastines. Norint turėti labai keistą rasę, gali reikti mokėti dvigubai. Kiekviena rasė turi pradėti su nauju miestu pasaulyje. Rasės gali pradėti neutralios, geros +1 arba blogos -1. Dėl šito žiūrėti Korumpuoti, Išvalyti.

Sukurti Sub-Rasę– Šitą galia gali atskirti grupelę žmonių nuo kitos rasės. Jie turi atsirasti pakankamai netoli nuo senosios rasės ir gali arba draugauti, arba prieštarauti buvusiai rasei. Tamsieji elfai, Žmonės piratai yra pavyzdžiai šitos galios.

Įsakyti Rasei – Su šita galia dievo pranašai komanduoja veiksmus visai rasei. Miestai statomi su šita galia, bet tai tik vienas ir pavyzdžių. Dievas privalo turėti įtakos šitoje rasėje sukurdamas sektą su galia "Sukurti Orderį". Rasės kūrėjas automatiškas gauna sektą. Ši galia gali būti naudojama pradėti karą, statyti miestus, kurti sąjungas, užimti žemes ir pan.  Aišku tau reikia armijos norint kariauti... 

Įsakyti Miestui – Čia dievas įsako vieną miestą kažką pastatyti. Tai gali būti siena, mokykla, bokštas ir pan. Armijos taipogi sukuriamos šituo būdu, tačiau vienas miestas gali sukurti tik vieną armiją per ėjimą.

Patobulinti Miestą/ Civilizaciją – Ši galia duoda miestui ar civilizacija eksperto žinias apie vieną mokslą ar magiją. Tai gali būti karo magija, gydimas, karas, metalas, ginklų gamyba, laivininkystė, rašymas, literatūra, inžinerija, architektūra, ūkininkavimas ir pan. Kol miestas ar civilizacija išliks, jie būs geriausi šitoje srityje.

Išvalyti/ Korumpuoti – Čia dievai keičia civilizacijos, miesto arba 2 cm zonos gerumą per ėjimą. Išvalymas pridėtų +1 prie gerumo, Korumpavaimas atimtų. 0 Skaitosi neutralus.

Įvykis – Su šita galia galima pakeisti sekmę Avatarui, Orderiui, Miestui ar civilizacijai. Aukso kasykla gali būti atrasta, audra gali užpulti laivus, Avataras gali pasprukti nuo mirties, maras, badas ar sausra gali užpulti, technologijos gali būti pamestos. Tai yra dydis įvykiai kurie pakeičia istoriją.

Sukurti Ordiną – Su šita galia Dievas sukuria ordiną žmonių tam tikroje civilizacijoje. Tai gali būti vagių gildija, religinės sektos, ryterių ordinas, žudikų grupę, piratų laivynas ir pan. Šitie ordinai gali būti sukurti neribotam laikui arba su tikslų, kaip išnaikinimas kito ordino ar rasės.

Įsakyti Ordinui– Šita galia duoda dievams galimybė įsakyti ordinui. Religinėmes sektoms prie kainos pridėkite +10 jei komanduoja ne ordiną sukuręs dievas, kitiems ordinams pridėkit +5. 

Sukurti Avatarą – Su šita galia, dievas sukuria labai svarbią figurą pasaulio istorijai. Tai gali būti šventikai. drakonai, kariai dinastijos ir pan. Jei išnaikinta ar nužudyta, ji gali būti prikelta sukūrusio veikėjo už 5 taškus.

Įsakyti Avatarui - Avataras gali atlikti VIENĄ dievišką veiksmą arba daug žmogiškų. Dieviški veiksmai yra: Įsakyti Miestui, Sukurti Ordiną, Įsakyti Ordinui, Sukurti Miestą, Korumpuoti/ Išvalyti Miestą, Sukurti Rasę (VIENĄ KART ir TIK PO PIRMO AMŽIAUS), Surinkti Armiją. Su Avataru Dievai gali atlikti du kartus veiksmus kur ankščiau galėdavo tik vieną kartą.

Katastrofa – Su šita galia Dievai parodo savo pyktį. Nuo ugnikalnių iki avatarų naikinimo, nuo praradimo patobulinimų iki sienų sunaikinimo. Ši galia sugriauna viską ką tik paliečia. 

Konfliktas:

Istorija nebūtų tokia įdomi jei nebūtų konflikto. Dažniausiai šitas konfliktas bus greitai išspręstas, tačiau kartais dievai nesutinka, kas turėtų laimėti. Jei armija kovoja užpuola miestą be armijos, miestas sugrius. Jei galia kažką puolą, ji bus įvykdyta tik apėjus ratui iki panaudotojo, tai duoda kitiems dievams laiko įsikišti. Jei kovoje dalyvauja armijos, sprendžiama bus taip:

  1. Kiekvienas patobulinimas kuris padėtų karo metu duoda +1. Taip pat gali padėti ir vietovės, aukštesnė žemė, sienos, orai ir panašiai.
  2. Abu žaidėjai meta 2 šešiapusius kauliukus ir juos sudeda kartu su visais pliusais. Didesnis skaičius laimi, pralaimėtojas arba išsibarsto arba susinaikina. 
  3. Jei kartais dalyvauja kelios armijos, kiekviena armija atskirai kovoja. Jei viena armija kovoja kelis kartus , kiekvienas sekantis mūšis duoda -1 prie sumos.
Kaip žaisti?

Mes ratuku rašysime savo veiksmus. Metame kauliukus nerašant posto. Gavus rezultatą aprašome veiksmus. Paminime galios pavadinimą ir po jo parašome norimą informaciją. Jei norite, specifiką galėsite pridėti veliau arba jos visai nepridėti. Po žaidimo aš užpildysiu tuščius laukelius. Jeigu galia veikia centimetrais bandykite nupasakoti arba pavaizduoti kaip norite užpildyti. Aš nuolat naujinsiu žemėlapį kuris bus suskirstytas kvadratais. Jei norite kažkaip kitaip prisidėti, visada prašom.
Show ContentThe Base map:
[Image: AoA4_4.png]

Ypatingos vietos:
1- (57;15) milžiniškas skrajojantis rombą primenantis kristalas, tačiau nelygios ir suapvalintos formos. Jis yra 500 metrų virš žemės ir 500 metrų į žemę, o aplink jį nėra visiškai jokios žemės, atrodo jog paprasta žemė tiesiog ištirpsta 2 kilometrų spinduliu aplink šį energiją spinduliuojantį kristalą. Šio kristalo energija tiesiogiai nekenkia jokiems gyviams.

2- (67;32) gili uola kuriame yra visokiausių metalų, kaip auksas ,sidabras, geležis taip pat yra anglies. Dar yra tokia medžiaga pavadinimu Herkaniumas, tai 10 kartų už geležį patvaresnė ir stipresnė medžiaga, puikiai tinkanti šarvams bei ginklams.

3- (76;24) didžiulis medis, kurio viršūnės įmatyti iš apačios neina, šio medžio šaknys išsišakojusios dideliais kilometrais į šonus. Medis buvo gal kokio 100 o gal net 1000 metų senumo, bet net nežadėjo palikti šios vietos. Jo apimtis buvo labai didele, kad prieš jį visi atrodė tokie mažyčiai.

4- (22;22) Ypatinga vieta, joje manos bei energijos regeneracija padidėja 100 kartų, susidarė dviems dievams pašventinus šios upės atraizgą

Kaip naudotis žemėlapiu?

Kiekvienas langelis yra 1cm x 1cm. Tai reiškia, kad galios naudojančios centimetrus duoda 9 langelius. Norint pasakyti kuri langelį norite užpildyti reikia pasakyti horizontalią vietą o tada vertikalią. Pvz, jei nori pasakyti 13 horizontaliai, 26 vertikaliai, tada parašai (13;26).

Naudojamos spalvos:
a6e300 - Žoliu lygumos
e8e300 - papludimys, dykumos
609f05 - miškas, dziungles
b7ab59 - Kalnai
b3b1a3 - Plikos lygumos
45a27c - Pelkes

Print this item

  Skype
Posted by: Algraud - 01-30-2017, 10:07 PM - Forum: Info - No Replies

Jei kartais užklydai čia iš kitų forumu, norėčiau pasiūlyti prisijungti prie mūsų skype chato. Šitam chate dalyvauja tokius forumus mėgstantys žmonės. Kartais mes nusišnekam, bet tam ir yra tokie chatai. Nesidrovėk, prisijunk!

Skype Chatas

Print this item

  Žemelapio Projektas
Posted by: Algraud - 01-30-2017, 09:59 PM - Forum: Ancient Laws - No Replies

Sveiki, norėčiau gauti jūsų balsus dėl idėjos Dawn Of Worlds badymo šitame forume. Mes sukurtume pasaulį iki Nauta invazijos ir tai būtų mūsų pasaulis. Dawn Of Worlds yra žaidimas grupei, kur vaidiname dievus ir taip kuriame pasaulį. Taisyklės bus paaiškintos vėliau, jei nuspręsime pabandyti. Šitam projektui reikia užsiregistruoti ir norėčiau kad dalyvautų bent 4 žmonės (su manimi). Vienintelio ko prašau tai aktyvumo, nes po šito projekto galėsim atidaryti forumą.

Dawn of Worlds PDF

Print this item

  Meogu Mazekh
Posted by: Algraud - 01-23-2017, 10:56 PM - Forum: Characters - No Replies

Anketa

[Image: ashes_Algraud_Meogu_Mazekh.jpg]
Vardas: Meogu Mazekh
Titulas/Okupacija: The Blessing laivo Kapitonas
Charakteris: [Ž] Ryžtingas, [R] Apgaulingas, [Ž] Ištikimas, [Ž] Įžvalgus

Amžius: 29
Tautybė: Bruma
Ūgis:: 182
Išskirtiniai bruožai: Turi raudona ugnies tatuiruotes ant kairės kaklo pusės bei ant kairio šono. Turi gan ilgus plaukus kuriuos suriša su varpeliais.

Sugebėjimai:

  • Administracija 2
  • Kardas 3
  • Burlaivio Įrengimas 2
  • Jūrininkystė 2
  • Laivo Administracija 1
  • Medžioklė 2
  • Retorika 1
  • Spąstai 1

Ilgalaikiai Tikslai:

  • Išsaugoti laivą ir įgulą nepakitusią.
  • Išgarsėti, kaip geriausias kapitonas.
Trumaplaikiai Tikslai:

  • Sudalyvauti Brūmos kasmetinėje medžioklėje.
  • Tapti oficialiu Keliautoju kapitonu.
Pažintys:

  • Keliautojas Bran Kertah - netikras brolis.
  • Norta Gersat - Pirmoji padejėja

Print this item

  Elatus
Posted by: Algraud - 01-20-2017, 06:20 PM - Forum: FJL Library - No Replies

...

Elatus ir Nauta tikriausiai turėjo bendrus pradininkus, nes jie yra labai panašus. Tačiau priešingai nei kitos tautos, Elatus turi daugiau skirtumu nei ūgiai ir spalvos. Lengviausiai pastebimas skirtumas yra ausys, Elatus ausų galiukai yra daug ilgesni nei Nauta. Patys ilgiai skiriasi, vieniems jos neužauga ilgesnes nei keli papildomi centimetrai, kitiems prisideda dešimtys centimetrų. Jų odos spalva gali keliauti nuo visiškai baltos, iki tamsiai pilkos. Jų vaikai subręsta 18 metų, o gyvena apie 100. Dauginimosi procesas kiek sunkesnis, į devynerius metus moteris gali gimdyti tik vieną kartą. Elatus yra labai tradiciški žmonės kaip visuma, tačiau jų individai yra įsilieja ir kitose tautose.

...

Viena iš tokių tautų yra Valde. Jie gyvena Rinka salos pakraščiuose, miestuose. Jų atstovai paprastai yra aukštesni ir šviesesni. Šios tautos funkcija yra tarpininkavimas tarp Elatus ir Nauta, nors šiais laikais ta funkcija silpnesnė. Šie žmonės perėmė daugelį Nauta išradimų ir gyvena kaip kiti Fraktų imperijos palikuonis. Jų ūgiai keliauja nuo 140cm iki 170cm. Kūnai dažniausiai ploni. Šitie žmonės labai vertina ramybę ir tvarką, kartais net persistengdami. Jų visuomenės yra labai strukturizuotos ir griežtos.

...

Silva tautos namai dažniausiai žinomi tik Silva tautos žmonių. Nors Keliautojai ten yra buvę su vedlio pagalba, patys dar nėra nukeliavę. Miškas yra per painus ir pavojingas. Patys Silva yra žemesni nei Valde, dažniausiai užaugantys nuo 120-160. Jų spalva būna įvairi, bet ausys paprastai ilgesnės. Jie labai gerbia tradicijas ir dažniausiai nesinaudoja naujom technologijom. Pagrindinės vertybės šitoje visuomenėje yra Gamta ir Kraujas. Jos suprantamos kiek kitaip nei kitose tautose ir jas labai sunkiai galima paaiškinti mūsų žodžiais.

...

Keliautoja Marta Krantine, "Altum Pradmenys", 56m Ortus Penktasis Antradienis.

Print this item

  Nauta
Posted by: Algraud - 01-20-2017, 12:03 AM - Forum: FJL Library - No Replies

...

Nauta tai yra senovinė tauta, kuri valdė Fraktų imperija. Šiais laikais ji yra padalinta į daugelį kitų tautų. Nors Nauta pavadinimas nenaudojamas, jų palikuonis dar vis tūri išskiriančių bruožų. Visos dukterinės tautos gyveną apie 60 metų, turi gan tvirtus kūnus ir subręsta 14 metų. Priešingai nei Elatus, šios tautos vyrai lengvai augina plaukus ant smakro. Bet tikriausiai pagrindinis skirtumas, jog gali susilaukti vaikų kas metus. Būtent ši priežastis padarė Nauta dominuojančia tauta. 

...

Montem tauta gyvena saloje su tokiu pat pavadinimu. Tai yra žemesnio ūgio tauta, kurios dauguma dirba kasyklose. Kai kurios visuomenės netgi įsikurią kalno gilumoje. Taip pat ši tauta labai mėgsta auginti dideles barzdas, kurios parodo jų amžių. Jų ūgiai paprastai keliauja nuo 130cm iki 150cm. Ši tauta yra apkūni ir dažniausiai tamsaus gymio. Pagrindiniai varomieji varikliai šitoje tautoje yra godumas ir smalsumas.

...

Bruma tauta yra kilusi iš Brūma kalnų pagrindinėje žemėje. Tai yra aukščiausia tauta iš visos Fraktų imperijos, kuri užsiima vienu ar kitokiu medžiojimu. Ši tauta gyvena dideliuose šalčiuose ir yra vienintelė tauta kuri natūraliai gimsta su šviesia plaukų spalva. Jinai išlaiko gan senamadiškas tradicijas, pagrindinė iš jų bręstančio palikuonio pirmoji medžioklė su antikiniais ginklais. Bruma ūgiai paprastai prasideda nuo 160cm ir gali keliauti iki visų 190cm. Kūno sudėjimas beveik visada raumeningas. Garbė ir adrenalinas yra pagrindinės Bruma visuomenės vertybės.

...

Mediatas tauta yra naujai pervadinta Nauta tauta. Tai yra tiesioginė Fraktų imperijos dalis, kuri dar vis gyvena imperijos viduryje. Tai labiausiai išprususi tauta, kuri visus darbus deda į mokslą ir išradimus. Šitoje visuomenėje fizinis pasiruošimas yra paskutinėje vietoje ir vienintelis svarbus bruožas yra protas. Mediatas tautos atstovai paprastai yra gan ploni, neskaitant prekiautojų. Jų ūgiai yra įprasti nuo 150cm iki 170cm. Odos spalva gan šviesi, o plaukai įvairių spalvų. Išradimai ir mokslai yra pagrindiniai tikslai. Iš šitos tautos Keliautojai dažniausiai gauna tyrinėtojus.

...

Vastits tikriausiai yra labiausiai pakitusi tauta. Nors keliautojai turi įrodymų, jog tai yra Nautos palikuonys, jie yra visiškai tamsios odos. Pripratę prie Vast dykumos karščio, net jų oda atspindi tai. Dėl sudėtingų gyvenimo salygų, jie pradėjo vertinti lojalumą ir tvarką. Vieni iš geriausių Keliautojų teisėjų buvo Vastits. Jų ūgiai yra labai įvairūs, žemiausi galėdavo siekti 140cm , kol aukščiausi 180cm. Jų plaukai ir net akys visada pasirinkdavo tamsią spalvą. Ši tauta laiko visa Vast savo namais, nors visa tauta užima mažiau nei 10% visos dykumos.

...

Palus yra keistos salos gyventojai. Oficialus pavadinimas yra Panah, tačiau žmonės dažnai ją vadina Tamsos sala. Šitie žmonės yra gan tamsaus gymio ir gyvena salos pelkėje. Pagrindinis keistumas, yra jų naktimis šviečiančios akys. Šios spalvos būna įvairios, tačiau visada ryškios. Jų ūgiai nedideli, nuo 140cm iki 160cm. Jie labai retai bendrauja su kitomis tautomis, o kai bendrauja, labai mažai dalinasi. Jų tiksliai dažnai susiję su kažkuo įpatingu, todėl sunku nuspėti, ką Palus padarys.

...

Arura pati didžiausia tauta. Jinai gyvena aplink netoli Mediatas ant didžiojo žemyno. Tai yra fermeriu tauta, kuri kitu atveju labai panaši į Mediatas. Ūgiai tokie patys, tik oda truputi tamsesnė. Jų šeimos labai didelės ir kiekviena šeima turi savo žemes, kuriose kažką augina. turtingesnės šeimos taip pat kviečia kitų vaikus, kad padėtų. Tikriausiai šita tauta yra ir taikiausia, Fraktų imperijos laikais jie buvo atskirti, kad galėtų savo darbą atlikti netrugdomi politikos ar kitų problemų, tas pats vyksta ir Keliautojų laikais. Iš Arura galima pasimokyti dviejų dalykų, atvirumo ir nuoširdumo.

...

Keliautoja Rati Granka, "Imperijos žmonės", 184m Ortus Pirmasis Ketvirtadienis

Print this item